TRANSPORT SI RETUR

PROCESAREA SI LIVRAREA COMENZILOR

Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid FAN Courier in maxim 3-5 zile lucratoare, in functie de complexitatea comenzii, disponibilitatea produselor in stoc precum si de locatia clientului.

La finalizarea comenzii clientul va primi un email de confirmare. Ulterior, clientul va fi contactat telefonic pentru reconfirmarea comenzii. Dupa procesarea si pregatirea coletului, inainte de predarea acestuia catre curier, clientul va primi Factura Fiscala in format electronic pe mail. Aceasta se va regasi totodata si in coletul primit alaturi de Certificatul de Garantie.

De la momentul finalizarii comenzii si pana la primirea acesteia, clientul are posibilitatea de a urmari statusul comenzii sale in “Istoric Comenzi”, sectiune accesibila in contul de client.

Indiferent de suma comenzii transportul este oferit GRATUIT.

CONDITII DE RETURNARE

Comenzile trimise prin intermediul website-ului www.fabricadeochelari.ro se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora cu exceptia comenzilor de Ochelari de Vedere (Rama Ochelari si Lentile de Corectie). Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, art.16, lit. C, acestea sunt considerate produse finite, personalizate conform specificatiilor clientului. Clientul isi asuma raspunderea asupra corectitudinii datelor regasite pe reteta si confirma faptul ca datele introduse in comanda sunt corecte si nu sunt mai vechi de un an.

Pentru comenzile de Rame de Ochelari si/sau Ochelari de Soare, Clientul va putea solicita returnarea produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv.

Prin completarea Formularului de retur, clientul poate solicita rambursarea integrala a contravalorii produsului sau inlocuirea acestuia cu un alt produs similar. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare acesta va plati diferenta. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mica, clientul va primi diferenta pozitiva de pret.

In cazul solicitarii unui alt produs, SC Crist-al Medoptic SRL va trimite noul produs solicitat numai dupa ce Clientul a returnat produsul initial cumparat. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la retur.

Returnarea produsului de catre Client se va face in ambalajul initial, impreuna cu factura originala.

Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar costurile de retur vor fi suportate de noi.